En väldigt lång dag

[00.41]

Gissa vad jag har gjort hela dagen? Jo, suttit på akuten i Ystad. Vaknade av att handen gjorde grymt ont och den hade svullnat upp. Äckligt. Såg ut som om bandaget skulle spricka :/ Nåja, mamma, jag och älsklingen åkte till sjukhuset direkt. Tyvärr kunde inte vem som helst titta på det, det måste vara en ortoped så vi fick vänta tills klockan sex inna en sådan fick tid. Han kom in, mumlade lite. Sen var han tvungen att sticka p.g.a en trafikolycka. Halv tio kom han tillbaka. Han tog av bandaget (aj aj AJ), undersökte såret och lindade om handen igen fast lite lösare. That's it. Bandaget satt för hårt. Håhå, jaja.

Jag äger förresten på både luffarschack och tumbrottning :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du veta vem jag är, så får du skriva en uppsats på 100 ord om Nicolais högra lilltå.

2007-01-14 @ 18:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback