Fotspår

[09.34]

Jag skulle aldrig kunna begå ett mord idag. Mina skor har nämligen gått sönder i sulorna så nu tar de in vatten. Inte bra när det regnar. Resultatet är iaf att mina strumpor är genomblöta och jag lämnar fotspår vart jag än går. Vem som helst kan följa spåren och se vart jag har gått. Dessutom är mina fötter så kalla att det gör ont i dem :(
Behövde inte vara med på bad idag, så jag och Ellie fick i uppdrag att gå en promenad som kompensation. Vi promenerade ner till Café Diana och fikade ^^

Hmm. Jag trodde jag var på skriv-humör men det var jag inte. Awsch :/ Jag saknar Sandra. Hon är inte här idag heller. Och jag är nervös inför imorgon. Jag får inte lov att ha smycken på mig. Vad ska jag då sitta och pilla på när jag är nervös? :(

Nej, nu ska jag gå ut och lämna lite fotspår i korridoren igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback