Happy New Year :)

Nicolette och jag är upprörda sent på natten (eller tidigt på morgonen):
Nicole: Jag fattar inte det, det är ju helt orealistiskt att alla accepterar musen och att inte reportrar flockas runt honom hela tiden!
Nicolette: Jag håller med, det är helt absurt!
Nicole: Just det, att musen kan prata och har kläder på sig är inte alls lika konstigt.
Vi tycker att Stuart Little är orealistisk.

Nåja, gott nytt år på er allihop :) And another year has gone by.
Känns lite konstigt.
Eller, förlåt.
Där ljög jag.
Det känns ganska exakt likadant :/
Förutom en viktig detalj! (Som Nicolette påpekade)
"Titta! På mobilen står det nu 070101!"
Hon hade nog druckit lite ^^
Jag hade roligt på festen!
Och jag fick vara uppklädd och fin :D
Hade på mig min vita klänning, med rysch pysch, mycket eyeliner och lite halvrufsigt hår.
Wie, vad det var roligt :D
Fast min klänning var lite för urringad.
Var hela kvällen nervös över att... något skulle trilla ut?
Det lilla jag har? XD
Nåja.

Gaah, upptäckte precis en tjej som heter Audrey Kitching.
Hon är så snygg!
Jag vill se ut så :O
Men på hennes myspace står det en väldigt bra sak:
"I am nothing special. I am the combined efforts of everyone I know".
Kanske inte så exakt så jag tänker men nästan.
Att alla formar ju en :)

Jag fick världens skoskav igår :(
Inte så ovanligt kanske, äger inte ett enda par skor som inte gör ont.
Jag är född att gå i strumpor egentligen :(
Nåja, jag visade dem för mamma när jag kom hem idag.
Hon frågade mig hur jag lyckas.
Ett par svarta lackskor, med RESÅRBAND!
Hur lyckas resårband orsaka skoskav??? :O
Men på mig går det, obviously.
Mina fina skor :'(
Aw.
Nu blev jag lite deppig :(
Skor.
<3

Jag vaknade vid tre i Nicolettes soffa.
MY GOD vad den soffan är skön!
Man sover så gott.
Eller så var jag väldigt trött? :O
Skitsamma, den soffan är bra.
Så slöade jag en stund i den och sen åt jag frukost vid fyra.
Skönt att bara sitta och dricka te vid Nicolettes köksbord :)
Och sen hämtade jag DVD-filmen från Studio Danza.
Vi tittade på den ikväll, mamma, jag och Elias.
Hon tycker jag är duktig på att dansa :D
Iofs, hade kunnat trilla på scen, hon hade ändå tyckt att jag var bäst XD
Nu ska jag... fortsätta stirra på min lilla ensamma dataskärm :)
Sov gott, people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback