Höga förväntningar på det mesta

[21.52]

I don't know how
It's become such a problem.
Keep you up all night if I
Try to remain calm
How can they ask
Why I feel so angry
Do you see my problem
If I never explain it
But then there's you
Asking how long
Say something
It's taking me so long.

I want the ocean right now, I want the ocean right now!
And I get so jealous, I can't even work...

// Tegan & Sara - So Jealous

Hemma igen :) Faktiskt lite skönt, jag har saknat min musik! Och min dator (love love love), haha. Dessutom är alla helt glada över att se mig. Skönt att man är så populär hos sin egen familj ;) Och så kan man lyssna en massa på Tegan & Sara <3 Det har jag sett fram emot under hela helgen, haha. En sak jag INTE ser fram emot är skolan imorgon. Gaah, jag vill vara hemma. Och slappa. Men jag har lovat mig själv att jag ska ta nya tag och vara frånvarande så lite som möjligt detta året från skolan! Det går bra. Det första jag måste göra imorgon är att hämta en ledighetsansökan för operationen på torsdagen -.-

Har nyss duschat, är ren och fin inför imorgon :) Hade egentligen tänkt lägga mig senast klockan tio men så blir det nog inte. Femte säsongen av The Sopranos börjar halv tolv inatt och den serien MÅSTE jag ju se! Alla jag känner som har samma seriesmak som mig har rekommenderat den, och varenda film-test jag har tagit har också tagit upp den serien. Så nu är det väl äntligen dags att faktiskt se den :) Mamma undrade varför och sa att hon hade ett svagt minne av att den var väldigt populär när den kom. Sen gick jag in på
www.imdb.com (vad skulle man gjort utan den sidan, va? (: *) och kollade recensionerna. Över 1300 personer hade röstat på serien och den fick 9,5 av 10 poäng i snitt XD Popular, no shit!
* Min första felvända smiley, hurray!

Hoppas nu jag kan sova inatt. Igår hade jag maximal otur :/ Både jag och Nicolai mådde lite dåligt och var trötta, så vi gick och la oss vid halv tio. Jag somnade en stund efter tio och sen sov jag gott. Tills tjugo i tre. Då vaknade jag med ett ryck OCH KUNDE INTE SOMNA OM! Var piggare än någonsin :/ Jag låg där i evigheter. Efter en stund steg jag upp och tände ljuset. Precis när jag skulle gå ut ur rummet hörde jag någon som busvisslade. Guess who? Min oerhört romantiska pojkvän log sömningt och sa "Min hetnos." Sen vände han sig om och började snarka värre än någonsin. Så avundsjuk jag var, tänk att sova så skönt att man kan snarka utan att väcka sig själv ^^ Nåja. Bredde en macka och drack ett glas o'boy. Sen la jag mig i sängen och tänkte sova. Men nej. Someone up there didn't like me that night. Klockan fem vaknade älsklingen och var redo att springa några varv runt huset, så utvilad var han. Han satte sig och spelade, och efter en halvtimme somnade jag igen, till det lugna knattrandet på tangentbordet.


The Sopranos

Var tvungen att leta upp en bild :) Hoppas nu serien är så bra som mina förväntningar... förväntar sig ^^
Godnatt ni andra :D



Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tänker avslöja min sanna identitet, var ska vi träffas?!

2007-01-08 @ 22:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback