I'm walking on sunshine

[20.51]

Mawii :D
Don't ask me why. Jag fick bara ett litet ryck.

Denna dagen har varit så jäkla
SUPERDUPERMEGABRA!
Och igår också, fast inte riktigt början. Jag hade utvecklingssamtal i 50 minuter. De tyckte att jag hade förändrats. Förra hösten var jag så nere och oengagerad och det hade tydligen märkts på mina betyg. De var lite... sämre än vanligt om man säger så. Inte dåliga (!) men sämre. Och min frånvaro var.... isch. Så jag fick lova att jag skulle skärpa mig och bli duktig igen.
Och till mirakel nummer 1, jag fattade allt på matten! Jag var helt imponerad av mig själv. Visserligen var allt typ repetition från A-kursen men ändå. Yey for me ^^ Det bästa var ändå efter matten :) Gissa vem som kommer mot mig när jag står vid mitt skåp? Jo, ingen annan än min älskling <3
Tack vare honom blev hela min onsdagseftermiddag helt fantastisk. Jag älskar honom så otroligt mycket! Nåja. Vi handlade åt mamma, och köpte chips med dipp åt oss. Sen krängde vi lite mer än halva påsen på typ två minuter. Därefter sa magen stopp. Det tog två Vänneravsnitt för att återställa sig efter sånt illamående ^^ Tyvärr blev det ungefär minimalt mattepluggande den kvällen trots att jag redan samma dag avgett löfte om att bli duktig igen.

Men det fixade sig. Jag pluggade matte på multimedian imorse istället. Min lärare märker ingenting ^^ Och jag hade fått MVG för min hemsida, Online-Karamellen. Yey for me, again! Nåja, efter den lektionen fortsatte jag med matten. En del av mina kära klasskamrater hjälpte mig (även om de frågade mig varför jag gjorde provet nu istället för i början av november som alla andra). Sen åt jag. Fortsatte plugga. Och sen... Sen var det dags.
Jag måste erkänna. Jag var nervös. Speciellt med tanke på att på onsdagen kunde jag 2 av 13 räkningsmetoder, och idag hade jag panikpluggat övriga 11 ^^
Men det gick bra.
Riktigt bra!
Jag löste alla uppgifter utom en, och om jag har rätt på åtminstone två av vg-uppgifterna får jag nog VG :) Och efter psykologin hade jag historiaprov (Jag hade läst genom kapitlet EN gång dagen innan). Men det var lätt. Det tog tjugo minuter. Det var faktiskt lite VÄL lätt. Jag blir fundersam och oroar mig för att det stod frågor på baksidan också eller något.
Men nog om hur jag sköter mig i skolan. Vi kan säga såhär: Fortsätter jag på samma sätt kommer nog nästa utvecklingssamtal bli roligare.

Ikväll har jag bara slappat :) Pratade först en halvtimme med Ellie i telefon och sen med älsklingen i ytterliggare en halvtimme. Det är mycket telefon för mig, jag är ingen sån människa egentligen. Och så har jag druckit coca-cola och försökt äta resten av mina chips. Men det går inget vidare. Jag tycker inte om att äta chips ensam :(

Gaaah, det tar evigheter att skriva med en hand :( Men den andra börjar bli bättre! Kan hålla lagom stora föremål som inte väger så mycket, typ clementiner och sånt. I helgen ska jag försöka börja med bestick också, i smyg, för jag får egentligen inte ^^ Nu ska jag svara på mina sista meddelanden, borsta tänderna och.... se på Vänner-avsnitt. Måate vara utvilad tills imorgon, för då ska jag till Landskrona och träffa min älskling!

Don't think I'll escape
Why would I escape you?
And don't think I'll replace
How could I replace you?
And don't be so hard on yourself
You won't get better till you'll get worse
Yeah you, send a little smile my way
And don't be so hard on yourself

// Tegan & Sara - Don't Confess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback