Laddning inför S&F

2007-01-23 14:46:58 MilkDrop Nicole Vi två, vi är perfekta för varandra. Du vet själv att jag och du passar som.. som.. en vante! xD

23 januariHaha :) Glömde logga ut från msn igår, så hade en massa små blinkande meddelanden när jag kom tillbaka, speciellt från älsklingen :P
Hmm... Jag måste gå om 20 minuter och jag har inte sminkat mig, borstat tänderna, ätit all min frukost eller rört mitt te. Skitsamma. De andra har bad så de kommer antagligen också komma försent :D
Ni måste läsa min årskrönika! Ja, jag vet, den är lite sen, men bättre sent än aldrig ^^ Och den är lång, och dryg... Men ni måste läsa den ändå :)


Jag saknar dig, min älskling :O



Ärligt talat, jag har ju bråttom :S

Kommentarer
Postat av: Mamma

Är jag verkligen så farlig Nicole?

2007-01-25 @ 20:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback