Nytt och hälsosamt liv

[18.30]

Jag är riktigt, riktigt besviken på min historielärare, Arne. Han SA att det var studiedag nästa vecka. Man kan inte ge en stackars elev sådana falska förhoppningar när det inte stämmer. HAN hade tydligen studiedag, han och hans arbetslag. Så det är bara hans lektion vi slipper, inga andra >.< Jag och Patricia planerar mord. Plågsamt mord. Än så länge tänkte vi skära av vissa delar och sen kväva honom med det. Nu tjafsar vi om vem som ska ta i de delarna :S

Jag har fått hur mycket läxor som helst, hur ska man överleva? :/ Redovisning i svenska, förhör i naturkunskap, redovisning i historia, redovisning i franska. Och jag har inte börjat med något av det. Förutom historian, men det är bara för att vi har skjutit upp det i evigheter. I några månader, typ XD Dessutom fick jag reda på att vi ska göra ett arbete på franska, endast använda franska källor och sen redovisa det på franska. Vi får fyra lektioner på oss. Och vi får inte kolla på något papper när vi redovisar :S

Jag såg på The Sopranos igår, och yes, serien motsvarade mina förväntningar :D Först var det lite drygt, men det dröjde inte länge förrän jag var fast. Kommer mordet på servitören bli upptäckt? Kommer psykologen Jennifer att ge med sig för Tonys envishet? Hur blir det med den jäkla björnen? XD Fast det sista tvivlar jag på att jag får svar på nästa avsnitt, haha.

Mat. Får fortsätta sen.

[19.56]

Hmm. Det tog lite längre tid än beräknat. Passade på att städa och gå för att handla när jag ändå hade fått bort mig från datorn ^^ Hmm, ända sen Ellie satt och visade bilder för mig idag från hennes bilddagbok så har jag också varit sugen på att skaffa det :O Men känns onödigt. Jag menar... Varför? Jag orkar inte ta bilder varenda dag. Jag tog faktiskt lite foton idag. Inga som någonsin kommer visas förstås eftersom att jag raderade allihop meddetsamma. Men innan dess har jag inte tagit bilder sen typ 1700-talet. Eller åtminstone på en månad. Så jag orkar inte :)

Att göra imorgon:
- Gå till frisören och beställa tid
- Ringa läkaren och fråga när jag egentligen ska opereras
- Jaga runt på alla lärare och fråga vad jag missar
- Ringa till optikern och beställa ny tid
- Dricka vatten
- Börja mitt nya hälsosamma liv.


Det går nog bra.
(Håll tummarna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback