The daffodils look lovely today

I have decided to leave you forever
I have decided to start things from here
Thunder and lightning won't change
What I'm feeling
And the daffodils look lovely today
And the daffodils look lovely today
Look lovely today


[13.45]

Jag gör inte så mycket. Eller jo. Jag existerar. Jag tänker. Jag har nyss ätit nudelsoppa (för andra dagen i rad) och det var väldigt gott. Vill ha mer. Och jag har en ovanligt sorglig känsla. Låten ovan (Daffodil Lament med The Cranberries) får mig nästan att gråta. Texten är så fin. Fast sorglig. Usch. Måste vara jobbigt att göra slut med folk :(
Jag saknar Nicolai. Så otroligt mycket. Behöver någon som kan hålla mig i handen :(

Ni stänger alltid dörren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback