Tillägnat min älskling (at least the end)

[12.26]

Nu är jag trött på att bara använda en hand. Jag skiter i om det gör ont, jag ska använda handen ändå >.< Så nu skriver jag på tangentbord med två händer igen. Fast det tar nästan längre tid än när jag bara använder högra handen...

Men. Helgen var bra :) I fredags efter att jag hade skrivit i bloggen fick jag skjuts av pappa till skolan och så körde vi förbi hans lägenhet och tittade. Jättemysigt! Fast litet. Jag kan röra taket med fingertopparna om jag står på tå och sträcker mig lite. Jobbigt för långa människor. Pappa, t.ex., han kan nog inte ens hoppa till, för då slår han i taket med huvudet. Hrm.
Fick tillbaka mitt prov på matten. Ett HALVT poäng från VG! Och vad fick jag avdrag på? Jo, Hade svarat rätt på två uppgifter men jag "kunde ha redovisat metoden lite tydligare". Varför? Jag hade ju redovisat den och det var ju lite rörigt kanske, men inte fel. Vem som helst som tittade skulle fattat metoden om de bara fick klura en liten stund >.<
Min duktighets-plan går inget vidare just nu. Har fyra dagars ogiltig frånvaro och det har bara gått elva skoldagar. Hrm.

Älska te :)

Jag åkte till Landskrona och fick träffa min älskling :D Och han hade fixat fram en massa filmer åt mig. Först såg vi på en som hette District B13. Faktiskt riktigt bra. Fick mig att tänka på Le Parkour, och sen satt jag och älsklingen och tittade på såna filmer på youtube XD Och sen såg jag på Saw III. Hata den filmen. Verkligen. Första var jättebra, andra var okej, tredje var bara dålig. Det fanns ingen historia bakom den. Och ingen överlevde någonting längre :( Alla bara torterades och dog. Av... Elva inblandade överlevde endast en och den personens liv är inte längre kul, det kan jag säga. Saw har blivit en frosseri i tortyr bara. Inget kul. Men! Slutet var åtminstone oväntat precis som i de andra två filmerna XD Och igår såg jag på Happy Feet :D Haha, historien var väl sådär, men skit i det, musiken var ju jättebra ^^ Nicolai tyckte inte om den. Pingviner som steppar är tydligen inte kul. He's wrong! Dessutom var huvudpersonen (huvudpingvinen?) Mumble jättegullig. Jag vill ha en liten pingvin. Helst som kan steppa också.

Skulle egentligen åkt hem igårmorse, precis som vanligt. Men jag blev sjuk :( Och inget skolk, jag mådde verkligen inte bra. Hade hellre haft svenska som jag inte har något emot än att ligga i ett rum och må illa. Fast på kvällen släppte det lite och då kunde jag njuta av att ha fått en extra kväll med min älskling :)
Tråkigt nog var jag tvungen att åka hem idag i vilket fall som helst. Ännu tråkigare var att det var fel på växeln på tågstationen. Jag satt en halvtimme på tåget och väntade mellan Lund och Malmö. När tåget äntligen började närma sig Malmö Central stod jag först vid dörren och väntade på att släppas ut. Min klocka var fjorton minuter över, kvart över skulle mitt tåg till Ystad gå. Tåget stannade. Jag sprang ut. Och upptäckte att min klocka är lite efter deras. Så jag hade missat tåget. GREAT. Det var bara att vänta i en timme tills nästa tåg skulle gå. Stack in på pressbyrån och köpte frukost och Cosmopolitan (något ska man väl få ha att frossa i?). Sex, relationer och kläder, kan man bli mer typisk? Därefter tänkte jag slå mig ner i den fullsatta salen (vem vill gå ut när det snöar ute?) men fick syn på Sam :) Så honom fick jag sällskap av först en timme på stationen och sen en timme på tåget.

Nu måste jag skriva av mig. Jag ÄLSKAR Nicolai! Finns det någon gulligare? I två veckor har han hjälpt mig med allt :) Han tar upp mat åt mig, skär den i bitar, hjälper mig med kläderna och t.o.m tvättar mitt hår ^^ I början var han inte så bra på det, ovan vid långt hår och extra-ordinära saker som balsam, haha. Och jag är sträng, mitt hår ska inte bli hyfsat rent, det ska bli RENT. Men han lärde sig. Och nu är han jätteduktig. Får inte ens vatten i ögonen längre :D Därför, om jag hade haft en... "Månadens Ros" eller liknande, hade han fått första pris denna månaden ^^
Jag älskar Nicolai Grönlund.

I do believe it's true
That there are roads left in both of our shoes
If the silence takes you
Then I hope it takes me too

// Death Cab For Cutie - Soul Meets Body

Kommentarer
Postat av: Du är underbar <3

Va? Får jag månadens ros? ^^, Haha, naawe. Söt är du :) Du vet att jag gör allt för dig. Du är luften som jag andas, mitt allt. Min ängel. Jag älskar dig

2007-01-23 @ 22:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback