Totalt nervig

Har sovit i min bil
Haft sex i min bil
Högtalareset har spräckts i min bil
Har man somnat i min bil
Har man väckts i min bil
Dem sjukaste saker jag sett i min bil

// Kenta - Min bil


[20.04]

Ibland får man riktigt skumma låtar på huvudet :S Denna hörde jag för evigheter sen hemma hos Nicolai, sen vägrade den att lämna min hjärna. Spelade lite blandad musik och plötsligt sattes denna låten igång. Och nu har den tagit tillbaka sin plats and I'm afraid that it won't ever leave me alone again! "Har somnat i min bil, haft sex i min...." GAAH!

Om jag ska citera min lärare:
- Nicole, hur mår du EGENTLIGEN?


Jag ska opereras klockan tolv imorgon :O Scary. Jag är lite nervös, men goda nyheter! Det lutar åt att jag bara bedövas i handen och slipper sövas. Yey. Ehum. Jag har aldrig bedövats. Sandra sa en gång att man inte alls blir som förlamad, att man känner allt, det är bara det att det inte gör ont. Jag hoppas verkligen inte min bedövning är så svag. Jag vill helst inte känna när de håller på. Nu blev jag ännu mer nervös. Hur vågar folk som måste opereras ofta? Jag har aldrig förr behövt opereras eller någonsin legat på sjukhus eller ens åkt in akut för att kolla någonting. Uhuhu.

Nej. Tänka glada tankar.

Jag har en jäkla massa läxor tills nästa vecka. Vet inte riktigt hur jag ska lyckas men, har ju inget val. Hmm. Detta var ju knappast några gladare tankar direkt :S

Äsch. Jag går och duschar.

If I had three wishes I'd wish for peace on earth, end of all world hunger and a pair of new shoes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback