Våt hund

[12.08]

Jag går fortfarande runt utan strumpor. Det är skönt, det får mig att känna mig hemma. Mina skor håller på att torka. Tyvärr är de lite pälsiga och nu luktar de våt hund :/  Alla undviker mitt skåp. Ellie skulle "avlukta" dem och sprejade en massa hårspray på dem och mitt skåp.
Nu undviker jag också mitt skåp. Man blir helt yr så fort man öppnar det.

Jag och Patricia testade om vi var deprimerade på www.deprimerad.net
Jag var inte deprimerad, haha :D Sen testade jag mig och svarade som jag skulle gjort för två veckor sen. Jag fick 43 poäng och rådet "bör läggas in på psykiatrisk klinik"
Hrm. Låter som om jag inte mådde bra då ^^

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag ska också testa och se om jag är deprimerad, är jag det så får du veta vem jag är. Men jag varnar dig, jag är djävligt hemlig.

2007-01-10 @ 16:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback