Whoops!

[10.18]

Jag lyckades skära ett litet jack under nageln med en smörkniv när jag skulle bre en smörgås imorse. Jag vet inte hur jag lyckades. Är nästan lite stolt.

Usch usch. Har varit i skolan i 80 minuter och vill redan ha lov igen :/ Det enda som är positivt är att denna veckan ska jag bara gå idag och imorgon, nästa vecka har jag studiedag på tisdag och om fem, sex veckor är det sportlov! Yey for me! Det går snabbt. Jag ska få tiden att gå genom att vara duktigast av de duktiga och göra ALLA läxor! Eller åtminstone de viktiga. En annan positiv sak är att vi slipper historian på tisdagarna fortsättningsvis :D Sovmorgon FTW!

Har franska i eftermiddag. Hata franska. Ska definitivt inte fortsätta på det nästa år -.-
Je deteste la francais.

Jag blev plötsligt deppig av att sitta här. Måste göra något annat :O Ska stänga av datorn och sätta mig hos Ellie istället. Hon piggar upp mig :) På tal om att pigga upp eller ingenting alls, Sandra är inte här idag. Jag som ville ha en kram :(
Och på tal om att vilja ha en kram, jag ville verkligen ha en kram inatt. Tråkigt nog sover man ensam där hemma. Saknade min älskling. Men för första gången på väldigt länge så tog jag mig i kragen och sov normalt :)
Oj, naturkunskapen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback