Mechanical Animals

Denna dagen blev sämre.
Ante kommer inte vara i Vinisce samtidigt som mig.
Vad fan ska jag nu göra där?
Vi hade ju en massa planer.
Vi skulle skita i alla andra idioter och sitta ensamma på stranden.
Som förra året.
"I'll be with you all the time, fuck everyone else!"
Fy fan.
Att Nicolai inte fick följa med, det kunde jag klara.
Så länge jag slapp vara ensam.
Jag antar att det blir en liten lektion.
Lektion i att vara social, att börja från noll.
Jag började från noll förra året?
Då gick jag från att vara ensam till att hitta riktiga vänner.
Men ändå.
Fy fan.
Min dåliga halva kommer inte hålla mig sällskap :(

Han ville att jag skulle komma till Biograd istället.
YEAH RIGHT!
Dels så hade min pappa aldrig tillåtit det.
Och så har jag faktiskt min pojkvän.
Han är tolerant med det mesta, men jag tror faktiskt inte han hade blivit så glad.
Vem vill att ens flickvän ska bo ihop med en kille i en vecka?
En kille som tycker om svenska tjejer?
Naha, jag hade aldrig livet tillåtit mig om jag var han.


And I was a hand grenade
That never stopped exploding

You were automatic
And as hollow as the 'O' in god

I am never gonna be the one for you
I am never gonna save the world from you

image42

Kommentarer
Postat av: Nicolette

Du ska nog se att du klarar dig :) 'If it doesn't kill you it only makes you stronger', right? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback