Pier Pressure

Åååh, fy vad jag är irriterad.
Det finns flera orsaker, så tro inte att ni kan smita undan detta blogginlägg särskilt lättsamt.
Första orsaken är ganska enkel, jag är trött.
Finns inte mycket att göra åt det mer än att vänta tills klockan blir nio så jag kan sova.
Andra orsaken är betydligt knivigare.
Hela historien.
Jag och Agnes tänkte åka till Pier Pressure.
Vi får förmodligen ett rum betalt med pappas kuponger.
Vi kan ta oss dit för under 500 kr.
Men biljetten kostar FUCKING FEMHUNDRASJUTTIO KRONOR!
:(

Jag äter skruvad pasta och burk-köttfärssås.
Jag har på mig älsklings SWATt-shirt, och trosor.
Jag har smink över hela ansiktet.
Jag har bränt mig överallt.
Utom knäna.
De är nästan svarta av solbränna.

Jag älskar min lillebrorsa.
Mamma ringde, ville att jag skulle komma och äta hos Per.
Jag var helt ärlig och sa att jag inte orkade.
Hon sa att jag inte fick någon middag isf.
Jag sa att vi hade något ätbart hemma.
Hon blev sur och ville prata med Johannes.
Jag tjuvlyssnade.
"Jo, jag kommer."
"Du har inte sett henne, mamma."
"Hon ÄR verkligen trött."
"Sluta tjata, hon är så trött så hon knappt står upp."
"Ja, jag kommer vid sju, hej."

Jag älskar min lillebror :)


~

Kommentarer
Postat av: Nicolette

Haha, vi behövde verkligen veta vad du hade på dig va?^^ Och vad var nu Pier Pressure för nåt? x)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback