Comfortably numb


When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
Now I got that feeling once again.
I cant explain, you would not understand.
This is not how I am.

I have become
comfortably numb.


Oh, vad jag älskar den låten :)

- Nicole, du kan gå till skolan ändå! Elias har vattenkoppor.
Nej.
Förvirrat blinkade jag till.
En blå vägg framför mig.
Den såg nästan vit ut i solen.
Jag låg så nära att jag kunde se säckvävens konturer.
Trots närsynta ögon.
Om jag tittade upp såg jag mer vägg.
Om jag tittade ner såg jag en del av täcket.
Lite av min hand.
Det var lagom varmt.
Det var lagom sömnigt.
Vem vill stiga upp då?
Inte jag.

Så jag skippade första lektionen.
Stack hem till Vidar.
Där luktade det vattenpipa.
Lite fiskpinnar med för den delen.
Sen gick jag och Ellie tillbaks till skolan.


Jag har en lektion imorgon.
En enda.
Tyvärr är det franska >.<
Den absolut värsta, alltså.
Je detester le francais.
Gå och dö.
Allez! Et mourir!
Efter sex år har man lärt sig något :)

Och sen kommer älsklingen.
Jag älskar dig så otroligt mycket <3



~

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men jag då? Jag var också med på en hörna :)

2007-03-26 @ 10:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback