En härlig känsla

"Ibland så dör jag litegrann när du halkar med din tunga på en bokstav i mitt namn"


Det är synd just det citatet så ofta dyker upp.
"Längesen Vi Sågs"
Så heter låten.
Av Kent, förstås.
(Vilka andra svenska artister brukar jag citera?)

Sandra fyller år idag!
Grattis min sötnöt <3

(Titta, du fick ett eget stycke och allt)


Jag vet ärligt talat inte riktigt varför jag satte mig här.
Jag brukar vara på härligt skrivhumör.
Det är jag nu också.
Men samtidigt...
Samtidigt så vill jag njuta.
Njuta av att det är vår.
Njuta av att fönstret är öppet.
Njuta av att alla som går förbi mitt fönster kan höra mitt liv.
Knattrandet på datorn.
Musiken som spelar mjukt.
Uppehållet i knattrandet när jag blundar och koncentrerar mig på musiken.
Härlig känsla.
Härligt humör.

Jag tycker fortfarande inte om randigt.
Men denna hade en så fin grön färg.
Jag har inga kläder i den färgen.
Matchar mina ögon.
Så jag köpte den ändå.

(Men ååååh, en bild skulle laddas upp här men min dator vill inte)



~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback