Here's my heart, you can break it


Lay down

Lay down

Lay your sweet lovely on the ground
Lay your love on the track
We're gonna break the monster's back

(yes we are...)



En tisdag.
Det är så typiskt.
Jag skriver väldigt ofta på tisdagar.
Haven't got that much to do ^^
Idag har jag varit ovanligt aktiv :)
Först vaknade jag med min älskling.
Jag älskar att vakna bredvid dig!
Även om jag ligger inklämd mellan dig och väggen.
(Min säng är minimal)
Och kudden har trillat ner på golvet.
Dina lugna andetag kittlar mitt öra.
Och det är varmt, svettigt,
trots att täcket knappt täcker oss båda.
Men jag älskar det ändå.
Att vakna bredvid dig.
Det är så de bra dagarna börjar.

Men, idag har jag varit aktiv.
Jag gick till skolan och sa hejdå till älskling.
Jag hade naturkunskap.
Dumma Ellie.
Du kom inte :(
Sandra räddade den lektionen ^^
Och vi åkte till Ellie senare.
Balkåkra ftw, right?
Vi var duktiga.
Tryckte bara på fel "stopp" en enda gång.
Och vi kom till Balkåkra till slut ^^
Ego-Nicole och ego-Sandra lånade Ellies kamera :)
Bilderna läggs nog upp på
bilddagboken imorgon.
:)

Och snart ska jag äta hos pappa.
Jag är hungrig.
Hoppas det blir något gott :)
Vidar har lovat mig glass!
Vi ska se på Desperate Housewifes ikväll.
Då är glass nödvändigt.


I need some release,
release, release!

We need love and peace


~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback