Hjärtsmälta

[12.27]

Sitter i skolan, som alltid nuförtiden. Även om internet funkar hemma ^^ Har ingen engelska idag så istället har jag håla mellan elva och två :O Om jag vore normalt intelligent och smart så hade jag stuckit hem men jag orkar inte. Matten börjar två och varar i 40 minuter, då måste ju jag sticka tillbaka till skolan igen, bara för MATTE. Och jag vill inte skolka. Har bara skolkat från en enda lektion denna veckan, och mitt mål är att det ska fortsätta vara så. Även om det förmodligen inte kommer gå, jag vill åka redan klockan tre på fredag...

Tvingade nyss Sandra att sjunga "Nightfever". Vet fortfarande inte vilken låt det är XD

Nothing matters if you stay here, hold me tight
All those memories will be lost in time
Nothing matters if you stay here, hold me tight
All those memories will be lost in time


Oh, jag lyssnar på Kent :) Deras texter är så... jag vet inte. De går rakt in i hjärtat. Och även om texten skulle kunna sjungas i vilken poplåt som helst så sättet de sjungs på är speciellt. I texten som står ovanför så sjunger han så... desperat. Som om han verkligen bara vill att personen ska stanna så de kan glömma bort allting tillsammans. Hur kan man sjunga så? Så att hela jag fylls med känslor, även om jag aldrig upplevt det själv?

Måste komma på något bra att göra i Flash :/ Eftersom att hela mitt arbete gick till spillo så måste jag jobba tre timmar hemma med det som kompensation, så att det ändå blir klart om två veckor. Det ska vara något slags spel för barn. Och man ska helst lära sig något samtidigt. Åh :(

I'm filming now
obsessed with how I look
And everything I told you
was stolen from a book
I read something about kisses in a science magazine
Something they can´t capture in the sweetest movie scene

And I will not ignore you like before
my January promises are more
than words softly spoken


Jag dör av hjärtsmältning, om man nu kan det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback