It's so fitting, so fitting of the way you are


Detta var ändå en hyfsat bra dag med tanke på att jag mådde skit imorse och sjukanmälde mig från skolan :)
Så fort jag mådde lite bättre så började jag bli lite mer positiv.
Resultat av det:
Jag letade upp min vårjacka och konstaterade att det fortfarande fattas två knappar.
Ett litet bakslag för mitt goda humör -.-
(Men vad väntade jag mig? Knappar syr inte plötsligt fast sig själv igen, det vet t.o.m jag)
Nåja, köpa knappar, finns inget annat att göra åt saken.
Men!
Så kom jag på en sak :)
Jag samlar ALLA knappar jag tappar.
Får alltid för mig att de kan vara användbara.
Slängde inte ens dem när vi flyttade.
Alltså hämtade jag min knapp-påse.
Jag hittade inte bara två knappar, jag hittade tre :D
(Inte för att den tredje behövs, men... ja, positivt tänkande)
Så sen satt jag och sydde i min jacka.
Så kom Sandra.
Drack te.
Pratade om allt möjligt.
Rasism.
Homofobi.
Emo-vågen.
Vi stör oss på alla tre, haha XD

Och sen stack jag ner i stan och köpte ett nytt hårspray, ögonskugga och en t-shirt på HM :)
Very nöjd, indeed.
Hårsprayet speciellt.
Det heter Proffs (lila flaska) och är asbilligt.
OCH DET ÄR GRYMT BRA!
Håller mycket bättre än mitt andra hårspray som kostade mer än dubbelt så mycket XD
Kom ihåg det.
Proffs.

Saknar min sötnos!
Jag älskar dig, min underbara älskling, glöm aldrig det :)


~

Kommentarer
Postat av: Vidar

Nej Nicole jag ska aldrig glömma att du älskar din sötnos. Vem e det nu som e din sötnos? E det Nicolette eller Sandra eller vem ?! ;)

2007-03-16 @ 07:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback