Proffsig och cool, inte så illa för en torsdag!

[12.14]

Så sitter man här i skolan. Jag saknar Sandra och Ellie :( Jättemycket. Men Sandra kommer inte förrän vid halv två och då ska jag se på en pjäs. Ellie vet jag inte var hon är. Svikare som lämnar mig ensam. Men jag överlever väl. Hade multimedia och passade på att visa mitt "fiskspel" för min lärare. Han blev imponerad. Nu tror han att jag är ett proffs och kan allt XD Så han snackade en massa om att jag inte behövde läsa i boken och att jag hade kommit mycket längre än så. Och sen råkade mitt nya projekt bli så avancerat att datorn hängde sig och det tyckte han var en mycket positiv utveckling ^^

Jag älskar att vara bra på saker :)

Missade TVÅ samtal under multimedian från älsklingen. Och sen ringde jag upp honom och det första han sa var: "Jasså, NU passar det?" Och sen ringde han igen när jag åt, men la på hyfsat snabbt efter att jag hade lovat att ringa honom när jag ätit klart. Han brukar aldrig ringa annars om dagarna, mycket längtig efter mig denna veckan alltså :O Åt förresten lunch med Stefi och har äntligen hämtat ut min vegetariska-kost-lapp. Stefi tyckte att jag är cool. Jag håller helt med henne, fler borde inse det ^^

En halvtimme kvar innan pjäsen.

...

Jag saknar min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback