Rättelse


Måste skriva en liten rättelse ang. förra inlägget, "Skilsmässobarn".

Jag använder ordet "skilsmässobarn" ironiskt, och anledningen att jag inte klargjorde det tydligt var för att... tja, jag tänkte inte på att folk kunde ta illa upp ^^
Det finns barn som mår väldigt dåligt när föräldrarna skiljer sig men det är ju långt ifrån alla. Och termen "skilsmässobarn" känns så löjlig. Som om det vore ett stort trauma för alla. Det är en negativ händelse (ibland positiv)  som man går genom och sen brukar det lägga sig.
Jag är ett skilsmässobarn, men jag klarar mig hyfsat bra ändå ^^

Nåja, var bara tvungen att flika in det här :) Ha en trevlig måndag!

Kommentarer
Postat av: Nico(lette)

Hmm.. du läste min blogg va? #)

Postat av: Nicole

Haha, ja. Förvånad? ^^

2007-03-20 @ 18:53:49
URL: http://mandarine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback