Two seconds away

Min mamma avslutar sina sms med "love ya" o.O
Hmm.
Nu när jag tänker efter så nuförtiden är det vårt sätt att kommunicera med varandra, sms. Ser henne knappt nuförtiden. Jag kom hem för en stund sen och har ingen aning om var hon är. Hon hade kunnat vara på viktigt möte. Eller semester. Eller i landsflykt. Jag har inte den blekaste aning. Varför säger man "blekaste aning"? Det låter verkligen dumt.
Nåja, jag tänkte på det, det känns som om jag träffar pappa mer än vad jag träffar henne. Idag har jag varit hos honom hela eftermiddagen och jag var där i flera timmar i tisdags. Det är skönt att få träffa Johannes & Elias. Speciellt kul var det idag, vi spelade playstation ^^ Jag är grym på racing :)

Just nu vill jag egentligen helst av allt gå och lägga mig men jag måste verkligen göra klart en grej tills franskan imorgon. I don't want to. I don't want to at all. Hata redovisningar. Man kanske kan prata med läraren? Säga att man verkligen inte vill redovisa och fråga om man kan få göra det ensam istället, med bara henne i rummet? Inte för att det vore mycket bättre, hon är den läskigaste.
Jag kom på det! Istället för att lära mig prata franska så att jag kan berätta om allt under redovisningen, så lär jag helt enkelt in vartenda ord och sen bara rabblar jag det :D
Då vet jag vad jag ska göra hela kvällen.

Har pratat med min älskling flera gånger idag :) Han ringde två gånger när jag var hos pappa, och jag ska ringa honom sen när jag ska sova. Jag älskar att prata med honom. Han har söt röst. Speciellt när han fnissar ^^ Och han tycker att jag fnissar konstigt. Bara det faktum att en kille fnissar är skumt och det låter ännu mer skumt när han gör det. Skumt och sött. Skum, skumt, skumtomte, som jag alltid tänkte förr och nu dök det upp en massa minnen i mitt huvud, explode, explode, explode.



Det gick över.



Nu måste jag öva in min fem-minuter långa redovisning så att ingen märker att jag inte kan något imorgon.




Ojdå. Jag skulle ju öva. Om jag orkar.

Godnatt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback