Update for you, my friend

Ska bara skriva det senaste väldigt hastigt:

1) I onsdags var Vidar här, och jag tog reda på allt om honom och blev dessutom medlem på
www.ogame.se så att jag kan ta över världen där och slipper få agressiva utlopp i verkligheten. Vi drack te.

2) I torsdags följde Nicolette med mig hem och vi satt inne på www.match.com och skrattade ihjäl oss hela eftermiddagen. Vi drack te.

3) Igår efter skolan köpte jag en tröja för mitt presentkort på MQ så att jag skulle ha några rena kläder att ta på mig idag. Jag tycker inte om MQ och jag tycker inte om deras provrum. Man ser fet och risig ut i deras skumma ljus :( Tröjan jag köpte var grå och randig (Oh my, jag som hatar randigt) men det var det enda de hade som jag tyckte var normalt.

4) När jag kom hem visade det sig att mamma hade varit och tvättat så jag hade inte behövt använda mitt presentkort >.< Men äsch, någon gång var jag ju tvungen.

5) Nu är jag sjukanmäld och om en halvtimme ska jag ta tåget till Landskrona :D Min älskling, here I come!

6) Det blir ingen Stockholmsresa p.g.a. sadistiska ryck av föräldrar. Vi tar det i augusti istället, när Ellie fyller år :D

Ha en bra helg // Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback