Väntar på känslan

Människan blir glad av att ha mål, kämpa för att nå dem och till slut faktiskt... nå dem.
Det låter ju bra.
Jag kan bara komma på ett enda mål jag har haft här i livet.
Få alla Vänner-avsnitt ^^
Det målet är uppnått.
Vad gör jag nu?
Jo, mitt nästa mål är att försöka ta igen idrotten som jag skolkat från.
Alltså, jag måste vara med på minst fyra idrottslektioner innan jag får vara sjuk på en onsdag!
(Och sen ökar det gradvis tills jag tagit igen mina tre månader)
Än så länge har jag varit med på två lektioner.
Det gick bra :)

Och du stod där med din kniv
Bredvid din tyska bil
Du skar mitt svala liv
Mönstrat till ett krig


Jag mådde inte så bra när jag steg upp imorse.
Jag ville inte stiga upp och gå till skolan.
Men jag gjorde det ändå.
Får inte vara sjuk på en onsdag!
Dessutom, jag känner mig själv efter snart 17 år tillsammans.
Jag kommer förmodligen må bättre om någon timme eller så.

Jag borde verkligen göra mig i ordning istället för att sitta här :/
Igårnatt var härligt.
När jag låg i soffan, och pratade med min älskling.
Och jag var sådär lagom sömnig.
Hälften av dina ord kom fram, andra försvann i en dimma.
Det gjorde ingenting, jag var nöjd ändå.
Jag älskar dig så otroligt mycket <3

~

Kommentarer
Postat av: Sandra ^^

Jag vet inte varför, men på något sätt stör det där med den tyska bilen mig. Varför just en tysk bil? Jag hänger upp mig på det :S

2007-03-14 @ 15:06:14
Postat av: Vidar

Jafyfan nu får du jobba med idrotten :P

2007-03-14 @ 19:46:35
Postat av: Vidar

Du måste sluta skriva blogg på morgonen för då vet jag att du är uppe tidigt vilket är jobbigt då blir jag trött eftersom jag inte är uppe tidigt och om jag blir trött då kommer jag somna.

2007-03-15 @ 10:10:25
Postat av: Anonym

Sandra: För att hon står bredvid en tysk bil helt enkelt. I hela låten beskrivs allting så att man ska kunna se det framför sig. "Hon stod med en kniv, bredvid sin tyska bil". Det skulle kunna vara en japansk bil, men då låter det inte lika bra när man sjunger ^^ "Och du stod där med din kniv, bredvid dinjapanskabil." Lite trångt ^^

Vidar: Jadå, jag jobbar för fullt ^^ Haha, men jag stiger inte upp tidigt, jag orkar bara inte göra mig iordning meddetsamma när jag stigit upp :P

2007-03-15 @ 20:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback