When the doves cry

[13.34]

När klockan blir kvart i två så måste jag lämna datorn, jag MÅSTE.
Hoppas det går, för jag känner absolut inte för att öva på franskredovisningen :S Ganska dumt egentligen, jag kunde alltihop i torsdagsnatt och sen skippade jag franskan dagen efter. Nu måste jag lära om mig alltihop.
Men idag SKA jag ha franska.
(jag ska, jag ska, jag ska)

Jag har inget internet hemma :(
Ärligt talat så klarar jag mig bättre utan internet än vad jag trodde jag skulle göra.
Men så har jag ju haft sällskap av min älskling <3
Han skulle egentligen åkt hem i söndags kväll men stannade lite längre.
Sen skulle han åkt hem igår morse, men stannade lite längre.
Igårkväll skulle han också åkt hem.
Men han stannade tills idag :)
Skulle egentligen åkt på morgonen men åkte vid tolv.
Jag älskar min sötnos.

Vi åt våfflor igår. Jag har inte ätit våfflor på flera år så igår passade jag på, kan man säga ^^
Och min älskling åt ännu fler än mig :O Mätta och belåtna, och ingen ville ha middag den kvällen :)

Och flytten gick bra. Nu bor man i lägenhet. Känns skönt. Nu är man ju faktiskt tillbaka i centrum igen, och lite närmre folk ^^ Sandra, t.ex, var hemma hos mig igår och drack te och tittade på när älsklingen försökte vara duktig i Need For Speed. Myspys.

Aw. Franska, yuck.

Saknar mitt älsk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback