You heard me when I just heard confusion

Purple Rain


Det är måndag och jag längtar.
Helg!
Jag vill inget annat än att det ska vara helg.
Slippa skola.
Slippa stress.
Bara vara med min älskling :)
Som denna helgen.
Final Fantasy XII FTW! :D
Tänk att jag skulle kunna bli en sån spelnörd ^^
Älskling och jag tillbringade hela helgen framför det spelet.
Jag älskar det spelet.
Jag älskar filmscenerna, framförallt.
Fast, trots att jag är hemma just nu.
Trots att jag är fri att göra vad jag vill.
Så känner jag inte för det.
Liksom... jag vill ju ha med min älskling :(
Han ska sitta bredvid och skratta.
Retas med mig för att jag dör :(
Men...
Jag antar att jag kan spela lite ändå...
Han hade velat det, I'm sure ^^

Min älskling ringer! :D

En liten stund senare.

Jag ska prata mer med honom senare <3

Jag har käkat cocktailtomater.
I stora lass.
Folk säger att det är därför jag har haft ont i magen,
men jag tror inte på dem.
Cocktailtomater <3
Jag hade ont i magen idag också.
Så ont att på dansen blev allt svart.
Och jag blev yr.
Och när världen kom tillbaka skakade jag i hela kroppen.
Så jag fick sitta ner.
Och jag fick en banan av en tjej :)

Idag har jag varit hos Vidar.
Är fortfarande besviken på den stora nyheten.
Liksom...
Isch :/
Nåja, that's life.
Jag var ute i Hammenhög och kollade på huset :)
Mysigt, fast...
Tja, Hammenhög?
Det känns lite avlägset.
Från civilisationen.

Tur att Vidar stannar i Ystad :D

Och jag spelade Guitar Hero!
Hur roligt som helst :)
Vidar sa att jag sög.
Han har fel.
Jag är asgrym.

Vi läste dessa strofer på svenskan idag.
"Jag såg dig - och från denna dagen
jag endast dig i världen ser"
Vanligtvis brukar jag inte reflektera mycket över dem.
Men de är verkligen vackra.





~

Kommentarer
Postat av: Nicolette

What is the stora nyhet? :O

2007-03-27 @ 12:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback