Samtidigt, du och jag <3

Jag hör bara "Vi kommer dö samtidigt" i mitt huvud.

Andas
Jag kan inte andas
För det låter så pinsamt kvavt
Där jag står bredvid dig

Åh :')

Jag älskar deras texter. Så underbara. Även om jag inte brukar lyssna på sånt annars ^^

Ska jag dra genom veckan?
Måndag: Jag redovisar, känner mig bäst, får ett deppanfall, har dans och känner mig bäst igen.
Tisdag: Jag är grym på naturkunskap, äter lunch och fikar med Ida på dyrt café och har det mys, på kvällen pluggar jag matte inför nationella provet.
Onsdag: Jag får uppleva någonting nytt och så får jag se på "Fucking Ystad" som är riktigt jättebra, och ger mig jag-vill-se-fucking-åmål-igen-känsla.
Torsdag: Jag har nationella prov som går jättebra, och så pluggar jag och får min redovisning gjord på psykologin :)
Haha, sammanfattningsvis så har jag varit grymt duktig denna veckan.
Ikväll har jag inte mycket planerat.
Hem till pappa och stjäla musik.
Duscha, och göra mig hethethet inför imorgon.
Inte slösa bort min andra chans att klara ett godkänt i franska, därmed göra läxa.
Läsa lite naturkunskap inför provet.
Packa.
Ska höra om mamma ska äta hemma, annars äter jag hos pappa.
Orka vara ensam och äta fil med kalaspuffar -.-

Nu går jag nog hem :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback