Självterapi


Jag har ingenting bättre för mig.
Och inget internet hemma :(
Ska ha dans om en halvtimme, och det finns ingenting just nu som jag verkligen inte alls känner för så mycket som jag inte alls känner för dans just nu. Jag vill sova. Jag vill äta. Jag gör vad som helst, bara jag slipper ha lektion.

Nåja, goda nyheter är ju...
... Nicolette har skaffat bilddagbok :)
... Jag har hyfsat gott om rena kläder inför veckan.
... Ehum, jag har bara pyttelite arbeten och skit denna veckan.
... Jag har redovisat mitt musikarbete, så nu slipper jag tänka på det ^^

Jag borde se mer positivt på saker och ting :O


"My god is a shallow little bitch trying to make a scene"

Usch.

Positivt var det.
Trots att det bara är måndag.
ÅH.
Lördags var trevligt.
Igår var inte trevligt.
Jag hade en såndär dag när jag bara gråter och gråter.
Och mitt kort var borta -.-
Och jag var jättesugen på milkshake så älsklingen stack för att handla på McDonalds, men gissa om deras milkshakemaskin var sönder? Ja :( Så där grät jag i säkert tre timmar bara för det. När man väl har börjat så går det inte att sluta, huh? ^^
Nej, POSITIVT var det!
Igårkväll var hur mysigt som helst :)
Jag älskar söndagskvällar med min älskling.
Vi kollade på Miami Ink tillsammans.
Jag blir alltid lika sugen på att göra en tatuering när jag har sett det programmet.
Men pappa kommer vägra betala mitt körtkort om jag gör det.
:S
Men en lövkrans runt foten?
Det ville jag alltid förr, och pappa kommer förmodligen aldrig ens se det ^^
Jag kan alltid ljuga och säga att jag ritat på det, om han skulle fråga, haha.
Och på natten låg jag och älsklingen och såg på Vänner-avsnitt.
Mys.
Ska ringa Ida ikväll.
Fika imorgon efter lunchen :D
Och jag måste komma ihåg att jag ska ringa pappa också.
Äta middag där imorgon kanske.
En annan sak jag måste komma ihåg är att komma i tid till mina lektioner.
Som nu t.ex.
Så jag får väl gå.
Jag blev faktiskt lite gladare av att skriva blogg.

Faktiskt.
:)

Kommentarer
Postat av: Nicolette

"det finns ingenting just nu som jag verkligen inte alls känner för så mycket som jag inte alls känner för dans just nu"

- kul mening!x) Sann Bilbo-tals-anda!;)

2007-05-09 @ 23:09:37
Postat av: Nicole

Haha! Jag hade glömt bort att han pratade så :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback