Do you have to let me linger?


Jag lyssnar på Linger, av The Cranberries.
Precis som sist jag skrev i bloggen.
Fast detta är en helt annan dag.
Detta är kanske ett helt annat liv.
Oavsett så känner jag ändå hur basen vibrerar i golvet.
Det är inte ens en särskilt stark låt.
Men basen gör ändå att tårna kittlas.
Hjärtat kittlas.
Precis som när man är nära någon man tycker om.

Jag är inte nära den jag tycker om just nu.
Mitt hjärta kittlas lite ändå.
Musik har kanske den effekten.

You know I'm such a fool for you
You've got me wrapped around your finger


Jag har ont i nacken och ryggen :(
Nu har jag haft det i flera dagar.
Sen i onsdags eller något.
Älskling försökte massera mig igår.
Men han tänjde nog mest ut min hud, haha ^^,
Det gör ingenting.
Jag sa inte att det gjorde ont.
Det kändes bra ändå, att han försökte.

Jag har skola imorgon. Inför första lektionen ska jag lämna in två stilanalyser.
En stilanalys ska förresten innehålla två olika artiklar.
Egentligen är det alltså tre stilanalyser.
Gissa om jag börjat på någon av dem?
Inte direkt.
Men jag slipper bad!
Lycka.

Hjärtat kittlas fortfarande.

And violence causes silence...

~

Kommentarer
Postat av: Vidar

Jag e chockad Nicole, det var säkert 200 år sedan jag stog med här :P

2007-11-13 @ 13:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback