Du fann en själ - du är besviken


Yes, äntligen fungerar den där lilla raden ovanför blogginlägget igen!
(Den där man kan lägga in bilder eller göra fetstil m.m.)
Jag stör mig när saker och ting inte går som jag vill :)
Jag är ovanligt lycklig, förresten.
Är det kanske för att jag har en ny och fin dator?
Trots att den är begagnat ny?
Eller för att Älsk stannade tills ikväll, trots att han skulle åka hem i söndags?
There's a lot of reasons to be happy :)
Han säger att han är nykär.
Jag tycker att han kan fortsätta vara det, läääänge till.
Jag fick rosor och choklad av honom i lördags <3
Gullunge :)

Och jag var på Nicolettes fest! :D
Det var kul, men jag klarar inte alkohol.
Minsta droppe... and I won't shut up.
Så jag pratade konstant i fyra timmar.
Sen gick jag hem för jag började bli trött.
Min älskling hade feber så han låg hemma hos mig och var barnvakt.
Stackaren ^^,
Bara för att jag hade varit borta hela kvällen så tyckte han att han förtjänade lite uppmärksamhet.
Så vi såg "Death Proof".
Quentin Tarantino är grym.
Men det var ju helt och hållet dialogen som fick en att stanna kvar vid teven.
Knappast handlingen :)

Stuntman Mike: Hey, Pam, remember when I said this car was death proof? Well, that wasn't a lie. This car is 100% death proof. Only to get the benefit of it, honey, you REALLY need to be sitting in my seat.

Jag somnade nästan, så jag fick anstränga mig för att försöka hålla mig vaken.

Funderar på att pierca näsvingen.
Men är rädd för att det ska göra ont :S
Brosk är ju... ömtåligt.
:(
Annars har jag 200 kr färdiga på bordet, som bara väntar på att bli slösade.
Piercingen kostar exakt 200 kr.
Måste ta mod till mig :P
Andra säger att jag är dum som är rädd för smärta i näsan men inte i läppen.
Inte alls samma sak ju!
I läppen är det med nål och det är bara hud och kött.
I näsan är det med PISTOL!
I BROSK!
:S

+ Älskling glömde sin tröja här. Han får aldrig den tillbaka >:)
- 30 000 barn under fem år dör varje dag. Det är helt sjukt.


~

Kommentarer
Postat av: Nicole

Inga kommentarer :(

Postat av: Nicolette

Vadå inga kommentarer!?
Och.. har de bara nål när det är läppen?!!?!*livrädd*

2007-10-05 @ 17:38:32
URL: http://blacknova.blogg.se/
Postat av: Nicole

Nej, tvärtom. De har ALLTID nål, förutom i öronen och ibland näsan :) Hurså? Tänker du göra i ögonbrynet? :D

2007-10-05 @ 20:32:14
URL: http://mandarine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback