Jag läser "Dvärgen"


Jag hade fel i fredags när jag skrev att Nicolai skulle komma dagen efter.
För han kom redan på kvällen :D
Strax efter att jag hade skrivit blogginlägget så öppnade han dörren och kom in ^^,
Och jag satt bara och stirrade, med öppen mun, haha.
Men glad, det blev jag! :D
Och sen kollade vi på The Truman Show.
Den var... bättre än många filmer men nu hade så många sagt att den var bra att jag förväntade mig en Hallelujah-film. Så var den ju dock inte. Men den var definitivt sevärd :) Och slutet var jättebra.

I lördagsmorse övningskörde jag.
Läskigt.
När bilen äntligen började rulla släppte jag ratten och skrek åt pappa att han skulle stanna bilen.
Men sen blev det bättre :)
Jag körde till och med några varv runt i hamnen, med BILAR som körde förbi.
Iofs, jag körde i ca 10 km i timmen ^^,
Men jag var duktig, mycket duktigare än vad pappa och älskling trodde jag skulle vara.
Och pappa var en mycket bättre lärare än vad jag trodde han skulle vara :P

Jag har egentligen mer att berätta, men idrott väntar -.-
Och min dator funkar fortfarande inte där hemma :/



~

Kommentarer
Postat av: Anonym

In case I don't see ya'! Good Afternoon, Good Evening and Good Night! (Töntingt leende och ett avslutande skratt) That's the Truman show:P

2007-10-01 @ 21:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback