Låt mig bli din skugga


Det är så vackert.
Det är så stort.
Jag ryser.

Jag blir din skugga
Jag blir den du aldrig ser
Låt mig bli din skugga
Jag skadar dom som ler
åt dig, din skugga
Jag blir ögon på din rygg
Låt mig bli din skugga
och du bli min

Kent - Din Skugga


Ibland funderar man på saker.
Hur bra man egentligen har det.
Jag borde vara lycklig alltid.
Sandra sa idag "Jag har en sån där riktigt bra dag, är så glad."
För ingen anledning alls.
Varför är inte jag så glad?
Jag har ingen anledning att någonsin vara deppig?
Jag har löjliga problem bara, precis som alla andra.
Egentligen borde jag vakna varje dag och tacka Gud eller vem det nu är som har ansvaret.
För att jag har det såhär bra.

Ibland så dör jag litegrann
när du halkar med din tunga på en
bokstav i mitt namn


Jag ryser fortfarande.


Jag är inte klar med engelskuppsatsen.
Jag har inte städat Phoebes bur.
Jag har inte packat inför helgen.
Jag har inte slagit in pappas paket.
Men ibland får man prioritera.
Vänner är viktigare.



~

Kommentarer
Postat av: magnell

Hey you, long time no see. Satt oh surfa lite så halka jag in på din blogg. Du har allt att vara glad över hjärtat lilla. Vi hörs en kväll :) sköt om dig.

2007-10-08 @ 03:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback