Sms räddar världen, på alla vis

Life is good again, yeah yeah.
Om det finns någon låt som går ungefär så,
så handlar den om mig :)
Höll precis på att deppa sönder (Sandras uttryck)
- Nicolai är sjuk och inte med mig. Stackars mig. Och han mådde så dåligt att han förmodligen inte skulle komma imorgon heller.
- Jag har ingenting att göra och min dator är helt konstig och hatar mig.
- Karl övergav mig på msn så att jag blev övergiven.(Haha, vilken logisk slutsats, någon överger så man blir övergiven ^^,)
- Blogg.se jävlas med mig och vill inte funka ordentligt :(
- Alla Ahlgrens skyltar var uppätna. Can't say much more about that.

Då får jag ett sms :D
"Vet du vad älskling? Jag kommer imorgon. Oavsett hur jag mår. Som ett bevis på hur mycket jag älskar dig ;) Och vet du? Jag har redan packat min väska :) <3"

Jag dansar runt i lägenheten till tevemusik.

<3


(Smsa Läkare till 72990 så skänker du 50 kr för att hjälpa ett barn. Smsa Månad till samma nummer så ger du 30 kr början av varje månad)


~

Kommentarer
Postat av: Karl:P

Jag vet! Vilken skitstövel jag är! Men jag hade nästan rätt, Nicolai skulle överraska dig på något sätt, Told you so! :P

2007-09-30 @ 21:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback