And this is what it feels like


Jag köpte inlines i måndags, tillsammans med älskling.
Eller ja, jag fick mina i studentpresent av honom :o
Har åkt sen dess, ungefär.
Nu till den verkligt svåra frågan:
Är inlines den ultimata styrketränaren?
Eller är jag bara så sjukt otränad?

Tippar på det sista ^^,
Min kropp gör såååå ont!
Och det märkliga är att benen känns hyfsade,
det är i armarna jag har träningsvärk? :s
Nicko påstår att jag vevar för mycket med armarna när jag åker.
Det kanske stämmer.
Jag kan inte hålla balansen annars ^^,

Känner mig helt duktig inför studenten.
Har en massa fixat inför den :)

Mössa - done
Klänning - done
Skor  - Hmm. Gott om tid kvar.
Gästlista - done
Inbjudningar - done
Skylt - done
Fotografering - done
Sminkning - done (ska få allt fixat av sminkösen på Chrispa :D)
Smycken - Vill ha något enkelt, i silver. Vet någon en bra affär?
Mat - Jag tror jag överlåter det till mamma :)

Orkar inte tänka mer.
Nu ska jag till Malmö.
Och kolla på moskéer.

Valborgsfest med Nicolette ikväll <3

~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback