Hide and seek


Mmm, what you say?
Mm, that you only meant well? Well, of course you did.
Mmm, what you say?
Mm, that it's all for the best? Ah of course it is.

Jag hade myror i kroppen igår.
And not in the good way.
Men jag mår bättre idag.
Mycket bättre.

Och jag var i skolan för första gången på flera veckor :D
Tror att jag mådde så dåligt igårkväll för att jag var ensam.
Imorse kände jag för att stanna hemma en dag extra.
Men jag tvingade mig till skolan.
Tur var det.
Alla fick mig på så bra humör :D
Ibland älskar jag verkligen vår klass.
När alla är söta och snälla iaf :)

Fast en sak blev jag sjukt irriterad på.
Vi skulle skriva en presentation av oss själva i klassboken.
Och skriva små kommentarer om alla andra.
En sak som är för jävligt är att vissa orkar verkligen inte bry sig.
Jag förstår att det är svårt att komma på positiva saker om alla.
Men skriv åtminstone "snäll" eller något annat like opersonligt.
Jag vet folk som fick "Har en lillebror" eller "Har färgat hår".
Själv fick jag en kommentar där det stod "sitter på andra sidan av klassrummet."
Hur trevligt lät det? :/
Som om man verkligen inte betyder ett skit, varken bra eller dåligt.
Då hade jag hellre fått "bitch" eller något sånt.

Nåja.
I-landsproblem, i högsta grad :D
Nu ska jag se på "So You Think You Can Dance".
Vad ska jag ha för konstprojekt inför imorgon? :(

Saknar dig fortfarande.
Sjukt mycket.


~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback