Klick, var det va?


Torsdagar är kulturdagar och dem tycker jag om, lalala.
Är t.o.m ute i god tid idag :) Och har gjort halva läxan!
Applause for me.
Nu vill jag bara att håret ska torka.
Känner mig på otroligt bra humör.
Fyra lektioner, sen är det helg igen :)

Nu, som svar på
Nicolettes inlägg:

Troligtvis är det jag som har klickat in mig en massa onödiga gånger ^^,
Din blogg är med bland mina favoriter, och dem kollar jag typ fyra gånger om dagen.
Jag är så beroende av att klicka upp bloggar att jag kollar min egen hur ofta som helst O.o
Som mest har jag haft över 110 klick på min blogg under en dag.
Typ 80 av de klicken är troligtvis jag O.o
Alltså har jag slutat tänka på klicken och räknar bara unika besökare numera ^^,
Men du kan vara stolt, dina klick är inte du själv :D

Klick klick!

Jag måste bekräfta mina val till högskolan nu snart.
Minns inte när sista bekräftelsedagen var O.o
Någon gång i sommar, sa mamma.
Och då är det ju lugnt.
Men jag känner mig själv.
Jag är förvirrad.
Alltså litar jag inte på att jag kommer minnas detta i sommar.
Får göra det ikväll.
(Alla jobbiga saker jag måste hinna med ikväll - suck)
Nåja.
Gav mig tid att spela lite igårkväll :)
Jag saknar tiden då jag kunde ägna mig helt och hållet åt att vara nörd.

Ska man träffa Karl idag för första gången på flera veckor möjligtvis?
You better be there :o

~

Kommentarer
Postat av: Nicolette

Du menar inte själva anmälan va? :) Bara när du ska bekräfta den, som typ att du fortf. är intresserad av mojset? Annars så är det ju idag som är sista dagen :) Fast.. uh, woops, det vet du nog! Glöm att jag sa nåt :)

Postat av: signe

åh tack snäll du! det värmer!

ja usch, jag har också suttit med ångest inför högskolan. Det blir så tydligt liksom, att allt är upp till en själv. men, det löser sig väl! puss!

2008-04-19 @ 12:30:24
URL: http://kanskeenhund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback