What's the story, Morning Glory


Today was gonna be the day
But they'll never throw it back to you
By now you should've somehow
Realized what you're not to do
I don't believe that anybody
Feels the way I do
About you now

And all the roads that lead to you were winding
And all the lights that light the way are blinding
There are many things that I would like to say to you
I don't know how


Åh, Oasis.
Åh, gamla låtar.
Åh, gamla minnen.

Får sätta igång lite Morning Glory så att man blir på riktigt bra humör :D
För ikväll är det fest!
I Röddinge, tydligen folk från Estetisk/teater och Bild som har den :)
Ska kanske inte sova över förresten, pappa ringde innan.
Han undrade om jag ville ha skjuts inatt.
Ja, tack.
Så ska se om han kunde eller inte,
sen skicka iväg ett sms till Nico och fråga henne om hon också vill med hem då.
Oooh, är så laddad :D

Jag älskar Morning Glory.
Speciellt gitarrerna där i början.
Tvingade Elias att lyssna genom hela medan jag spelade luft-gitarr.

Tack till Vidar.
Min storebror :D
Som alltid tar hand om mig.
Och fixar fram sånt jag behöver ;)

Cause all your dreams are made
Now you're chained to the mirror with the razorblade


Lycka, var det va?

Karl!
Vi måste fika nästa vecka, så du får dina pengar, och jag får min dos av dig :)

You need a little time to wake up, wake up
You need a little time to wake up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback