Du spelar kall


Mitt internet konstrar.
Oftast avbryts det inte (om jag inte överbelastar det en lång stund).
Men det hackar och slöar som fan.
Major problems om jag vill t.ex. spela wow.
Speciellt som igår när jag körde Kara och dcade...
Depp depp depp.

Är så uttråkad!
Borde börja skriva ihop min inköpningslista tills jag flyttar.
Pappa ska köra mig till Ikea imorgon (:

Lyssnar på "Huvudet i Sanden" med Familjen.
Jag vet att många avskyr den gruppen men jag håller faktiskt inte med.
Tycker de är rätt sköna och har gjort sen singeln "Det snurrar i min skalle" spelades på ZTV.
Det är en härlig mix av annorlunda och sköna beats.
Och han använder sin röst som om det vore ett instrument.
Vill dansa.

Familjen - Huvudet i Sanden


 


Låt mig famla i mörkret
Låt mig lita på mig själv
Låt mig stänga in mig i mig själv


~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback