I think I'm dumb or maybe just happy


Jag skulle egentligen lägga mig men jag fastnade förstås.
Och måste tipsa om en av mina absoluta favoritsidor.
(Någon dag ska jag lista de tio webbsidorna jag inte klarar mig utan)
www.songmeanings.net <3
För ALLA de låttexterna som verkar vara spårlöst försvunna när man söker på Google.
Here they are!
Det finns alltid ett till creepy fan som citerar samma låttexter som dig.
Nåja, denna sidan har inte bara låttexter.
Den går dessutom ut på att man ska kommentera hur man tolkar texten.
T.ex. så sökte jag igårkväll på låten Lithium.
248 kommentarer hade den låten.
Därmed får man otroligt användbar fakta inforslad i huvudet.
Som detta:
Kopierat från songmeanings.net
Jag måste vara trött.
Eller så tilltalar hans humor mig väldigt mycket.
Jag började nämligen skratta av hans cyniska "hawhawhaw" på slutet.
Sök Nirvana, sök Lithium, på första sidan längst ner finns kommentaren.
Nu ska jag minsann sova.

Jag är förresten sjuk :(
Tyck synd om mig!

~

Kommentarer
Postat av: Ellen

Alltid:) Hoppas att du kryar på dig:)

Postat av: Nicolette

Krya på dig kvinna! Annars kommer basiluskerna och tar dig! Eh.. jag menar monsterluskerna :O

2008-08-20 @ 22:45:23
URL: http://noxusushi.blogg.se/
Postat av: Nicole

Ellen: Haha, tack så mycket :)



Nicolette: Tack, men jag är minsann inte rädd för dem :o De borde vara rädda för mig!

2008-08-24 @ 03:19:30
URL: http://mandarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback