Jag vet inte om jag är stark eller svag


Jag vaknade och mådde inget vidare. Sen blev jag lite gladare. Sen blev det dåligt igen. Sen blev jag på toppentoppenhumör. Sen sjönk allt ner till botten. Sen blev jag bitter och hopplös. Sen blev jag jag.
Life is a rollercoaster hum hum nananana.
Hur nu resten av låten gick.
Jag vill till malmöfestivalen. Jag vill festa. Jag vill klä upp mig. Jag vill skratta.
Feels like ages ago.


Life is a rollercoaster you just gotta ride it.
Just det.
Nu ska jag bara komma på vem som sjöng den också.

~

Kommentarer
Postat av: Karl

Hur kan någon glömma det! Det var ju Rowan Keating:P (I'm a bit gay, I admit it!)

2008-08-13 @ 13:18:26
Postat av: Nicolette

Se upp så att jag inte smittat dig med körtelfeber :P Det är riktigt snajs alltså, mycket modernare än könssjukdomar ;)

Postat av: Nicole

Karl: Rowan Keating är det ju! Minns jag inte låten eller var den faktiskt ganska mysig? (As my head tries to convince me to)



Nicolette: Haha, nej, inga fysiska ups and downs, mest psykiska. Pfft, könssjukdomar är så åttiotal. Jag kör på den senaste retrotrenden - förkylningar! Oh yeah!

2008-08-15 @ 15:25:56
URL: http://mandarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback