Raphael


Och om igen sitter jag fyra på morgonen och skriver blogginlägg. Märkligt hur jag alltid hamnar här. Fast en skillnad är att jag är lite smått alkoholpåverkad. Kollade genom min sms-utkorg och det ser inte bra ut. Var ovanligt dum när jag väl kom hem också. Kan jag inte lära mig liksom? Var med Nicolette på Ikea innan idag och det var myyyyys (förlåt för smsen förresten sötunge, jag hade druckit en del, haha) och tur var att jag faktiskt gjorde någonting nyttigt idag. Sen gjorde jag mig i ordning och målade naglar och blahablaha, och sen plötslig var jag med Vidar hemma hos hans kompis som blandade drinkar som de sedan lurade oskyldiga mig att dricka. Hallå! De var lika ljusrosa som min klänning, hur skulle jag kunna motstå dem? Sedan blev vi hämtade och lämnade på en nation, där vi var på fest och där ett helt amerikanskt fotbollslag fanns och jag pratade med folk och hade kul... Alltså. Det här känns helt sjukt ointressant alltihop och de få saker som var intressanta tänker jag inte skriva här ändå, märkligt märkligt.

Slutsats: Kul saker hände. Roliga tillfällen. Akward tillfällen. Akward sms minst sagt. Kanske lite elaka saker jag gjort. Anyway. De var inte så elaka. Åh fan. Jag har druckit och borde inte skriva blogg över huvudtaget, jag förstör min egen image jag byggt upp åt mig själv.

Påminnelse: Hämta filten som ligger över killen som däckat imorgon innan jag åker hem.

~


Kommentarer
Postat av: Nicolette

Haha, låter som om du haft det kul din lilla alkis! :P En fråga bara: kom du ihåg att hämta filten på killen som däckat? ;)

Postat av: Nicole

Nicolette: Jodå, visst kom jag ihåg att hämta filten :D Han var dock borta på morgonen när jag gick ut i köket för att hämta den.

2008-12-21 @ 15:55:19
URL: http://mandarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback