Snabb-recension


Home sweet home :) Det är märkligt, när jag är hos mamma känner jag aldrig direkt för att åka hem (tågfärden är så evighetslång känns det som) men när jag väl kommit hem... Åh, så skönt att få vara på mitt egna lilla rum! Jag och Johannes såg på film hela helgen, och jag är verkligen alldeles för lat för att recensera allihop, men... En snabb utvärdering! (Jag har förresten redan sett nästan alla filmer en gång innan, endast de tre sista var första-gångs titten) Och remember folks, att filmen får en trea innebär klart godkänd, fyra att det är en bra film och femman en sådan där jag blir lite religiös efteråt.

Edward Scissorhands 5/5
Åh, mästerverk av Mr Burton. You all know it.

En Riddares Historia 3/5
Lite sådär halvmysig, halvrolig och halvtrevlig att se på fem på morgonen.

Life Of Brian 3/5
Absolut rolig, men kanske har sett den lite för ofta?

The Wall 4/5
Fruktansvärt bra film, framför allt för att musiken är fantastisk.

Almost Famous 5/5
Ni har redan läst min tårfyllda recension hoppas jag (:

Fatal Attraction 5/5
Grym! Spännande och nervpirrande enligt både mig och Johannes.

Gökboet 4/5
Så bra, vem älskar inte Jack Nicholson?

Sex & The City 3/5
Lite sådär lagom bra, inte riktigt så bra som serien förstås. Men godkänd!


Nu ska jag föna håret och börja laga middag åt mig. Senare blir det utgång med Hedvid, Astrid och några andra kursare!

~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback