Tack!


Landskronakarneval ikväll igen :)
Har på mig en tröja som pappa köpte åt mig, jättefin!
Blev så glad över den :D
Och jag har köpt min nya dator, yey!
Lite över sjutusen kostade den, men det är värt det.
Jag är fattig igen, dock.
Mer än fattig, jag ligger t.o.m på minus.
Fick låna några hundralappar av pappa.
Så går det när man lånar ut pengar till andra.

Tack för kommentarerna på förra inlägget.
Det är sådana saker som får mig att våga låta andra läsa.
Annars är jag alldeles för blyg för det.
Vågade inte kolla bloggen på ett litet tag efter det.
Det är så privat, även om detta bara är en blogg.
Ibland undrar jag hur musiker vågar låta andra lyssna på musiken de skriver.
Det måste vara som att titta rakt in i deras själ.
Rysningar.
Så tack, verkligen :)

När jag kommer hem måste jag lägga över all musik jag har.
Saknar den! :)
Nu ska jag äta spaghetti med ketchup och ost.
Älsklings specialitet.

~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback