God, only God knows I'm trying my best


... but I'm just so tired of this loneliness

Jag får ångest vissa nätter.
Som att det finns floder av känslor inom mig men det är bara droppar som ofrvilligt tränger ut.
Vad jag önskar att jag var vuxen.
Jag önskar att jag tog beslut som jag höll fast vid.
De rätta besluten.
De som gör att alla mår bra.
De som gör att jag mår bra.
Förvirring sänker mitt skepp och det är längre och längre kvar till ytan.
Det är inte det värsta.
Det värsta är att det blir längre och längre till botten.


Lyssnar fortfarande på Coldplays nya skiva.
Och jag ska få se dem i september.
Ljuva, ljuva september.
Jag längtar efter kyla, jag längtar efter blåst, jag längtar efter den rena känslan.
Sommaren är så varm och klibbig.
Och ensam, på ett helt nytt sätt.
Jag längtar efter september.


When it started we had high hopes
Now my back's on the line
My back's on the ropes
When it started we were alright
But night makes a fool of us in the daylight


~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback