I väntan på tåg


En kvart kvar, sen måste jag gå för att hinna
med bussen
till tåget
till nästa tåg
så jag kommer hem utan större skador.
Runt kvart över fem alltså.
Sist jag åkte härifrån var tågen försenade.
Jag kom hem en hel timme senare.
Känner verkligen inte för samma sak idag.
Känner över huvudtaget inte för att åka tåg alls.
Men, that's life.
Det har varit mysigt i helgen.
Vi firade inte midsommar riktigt.
(Jag somnade när jag väl kom fram, sen lagade vi middag tillsammans och sen sov jag igen)
Men det gjorde faktiskt ingenting.
Och igår installerade vi Heroes V igen.
Jag ledde så stort över älskling&datorerna men efter sex timmar gav jag upp.
Jag var trött och ville krypa ner i sängen med glass och se på vänner.
Så älskling fortsatte spela.
Blev sugen på att installera det hemma också nu.
Det är ändå ganska mysigt.

Jag vet inte om hon läser detta,
men en kram går åt Sandra <3
Allting blir bättre, det tar bara tid.

~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback