Under de uttråkade timmarna...



Jag hade lite tråkigt och gjorde ett litet collage.
Damer och herrar:
Mitt hår över tolv månader ^^,




Ber om ursäkt för vissa bilder som är enormt osmickrande ^^,
Först det bruna med röda slingor.
Det varade inte så enormt länge, för sen färgade jag om det till brunt.
As always ^^,
Sen skulle det bli mörkbrunt men det ser ganska svart ut på bilden O.o
Och plötsligt blev det rött!
Hu! >.<
Som jag avfärgade det och färgade om det under den perioden.
Lovade mig själv att aldrig någonsin göra om det.
Efter tre månader med misslyckat rött färgade jag det svart.
Det höll i två veckor, sen rann det ut i duschvattnet.
Lika bra det för det ser inget vidare ut på bleka mig :P
Så var det brunt ett tag...
Och sen, mot mitt eget löfte, avfärgade jag det igen.
För att få det ljusbrunt.
Det blev orange.
Äckligt orange dessutom.
Och sen har man slitit med det.
Avfärgat om, tonat, tonat, tonat.
(Det ser bättre ut på bilderna)
Och klippt bort det värsta på topparna med.
Men jag är fortfarande blond i underhåret och orange i topparna O.o
Och idag klippte jag lugg!
Vilket är den sista bilden :)
History of my hair.
Nu måste jag gå upp till Petra och låna hennes symaskin.

~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback