Iluvitwhenya (..)


Oh-oh, we're getting better already!
Känner mig på partypartyhumör :o
Därför lyssnar jag på Northern State.
Vad passar bättre?
Tre tjejer.
Med tillräckligt mycket attityd för att göra även mig på gott humör.
We're better already.
Better Already, Sucka A Mofo och Mother May I? är mina favoriter.
Inte för att rap egentligen är min typ av musik.
Men det är skönt att lyssna på musik där tjejer segrar över allt.
Dessutom är Sprout så sjukt söt :*
Fick värsta crushen på henne efter Tegan&Sara-konserten.






Och en bild förstås.
(Sprout är tjejen längst till vänster. Fast hon var snyggare på konserten)
Och deras video var ganska söt.
Speciellt kommentaren på slutet.
NEJ.
Nu är det dags för att göra sig i ordning inför fest!
Och börja sy på mina byxor...
Party party.

Wah!
Jag har förresten klippt mig?
Eller ja, klippt luggen.
Hon var jätteduktig, frisörskan.
Fattade precis vad det var jag ville ha :)
Lägger upp en bild eller två senare.
:D

~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback