Eclipse new moon


Jag vaknade nyss.
Antar att någonting är fel på mig?
:)
Det känns som en bra dag.
Jag har inte tid att vara deppig eller så.
Har panik inför projektarbetet, och det räcker.


Jag vägde mig för en liten stund sen.
Har gått ner fyra kilo sen i tisdags.
Jag kan inte hjälpa det, men det känns nästan lite bra.
Har alltid velat tappa bara de där få extra kilona.
Men jag ska äta igen.
Till och med jag förstår att det inte är bra att inte äta på ett längre tag.
Ska bara komma på ett sätt att få ner pastan mamma lagar.


And the heart is dumb and the heart is blind
But I think you'll find that the lord is kind
And I pray you'll cherish this tarnished offering
Burnt silver brushed lavender offspring

Burnt silver brushed lavender offspring
Sprung from me when first we kissed



Ska sätta igång med projektarbetet nu.
Yuck.
Men jag mår bättre.

~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback