Hello thoughts - Fuck off


I am covered in skin
No one gets to come in
Pull me out from inside
I am folded, and unfolded, and unfolding
I am
colorblind

Fy fan vad jag mår skit.
Ingenting hjälper.
Ingenting!

Och du ber mig ta beslut, omöjligt beslut som jag inte kan fatta för den jag är just nu kan inte ta några beslut, hon är förvirrad och ny och öppen och annorlunda och jag tycker om den personen, jag har precis upptäckt en personlighet, bara jag, ingen annan, bara jag, och det kanske är rätt för mig att inte vara en del av dig det var så längesen jag var Nicole och ingen annan.

Men jag saknar dig så jävla mycket.
Så jävla helvetes mycket.

~

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Godnatt på dig, dröm sött :)

Postat av: Din andra halva

Men du kan ju ännu vara den personen! Du kan ännu vara Nicole, och inte bara Nicole som är Nicolais andra halva. Du är den personen varje dag som vi är utan varandra. Du är den personen när vi är med varandra, och du har vänner där. Du är den personen. Du är Nicole. Du är inte någon personlighetslös grej som kommer på köpet. Du är Nicole. Du är underbar.

2008-03-27 @ 08:25:31
Postat av: Älskling

Jag änskar att du kunde inse att du kan vara den personen även om du är tillsammans med mig..

2008-03-27 @ 08:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback