13 dagar kvar





Vilken bra dag jag har haft :D
Var dödstrött när jag steg upp imorse, men det kan vi väl jämna ut?
Jag har ju sovmorgon tills halv ett imorgon :o
Klockan nio fick jag ett sms av Karl.
"Jag står utanför ditt fönster, var är du?"
Gissa vad jag blev bjuden på?
Frukost-picknick!
På gräsmattan utanför teatern :)
Så mysigt - och gott!
Blev verkligen helt rörd.
Ingen har någonsin gjort en picknick åt mig :)
Inte utomhus åtminstone.
Och inte som frukost.
Men tydligen hade aldrig Karl gjort någon frukost-picknick heller.
Det märktes inte, för han var sååå duktig.
Hade kokat te och fixat små rostade mackor med ost och skinka.
(I trekanter. Varför är mackor alltid godare så? De ser godare ut också.)
Och vi fick efterrätt. Skäms lite för att jag var mätt :/
Orkade inte ens äta upp hela.
Det blev lite mycket sådär bara som frukost xD
Men det var mysigt, och jag är tacksam över att ha honom som vän.
Tack Karl :D

Imorgon bär det av till Landskrona.
Ska vi kanske på strandfest?
Vet helt ärligt inte om jag känner för det.
Vi får väl se.

~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback